Sirkelimon Ben senelerdir kızıma Ayça ismini koymak istiyordum ama zaman geçtikçe bu isteğim oldukça azalıyor, acaba başka bir isim mi koysak derken bugün eşimle konuşurken Öykü ve Duru ismi arasında karar verdik. Sizce Öyle mü? Duru mu?