Hilalsezer Canım kızlarım ahşap beşik mi park beşik mi lütfen herkes kullanıp hangisinden memnun kaldıysa ya da pişman olduysa yazabilir mi 🙏🏻
Dark Hilalsezer ahşap kullanıyorum, anne yanı olarak kullandım ilk etapta. 6 aylıkken odasına geçirdim orda devam ediyoruz normal şekilde. 2 yaşa kadar kullanıp sonra Montessori ya da divana gecicez
iremss Hilalsezer kısa sürede oda ayırcaksan ahşap beşik 1 yaştan sonra ahşap beşik rahat olmuyor oda planın yoksa kesnlkle park yatak