Dünden beri aşırı sırt karın ağrısı yaşıyorum sabaha kadar uyuyamadım ağrıdan hep ağladım bugun doktor a gittim. Böbrek lerln şişmiş dedi bebek baskı yaptığı için ağrı oluyor. Tahlil ver dedi kan ve idrar tahlil i verdim fakat tahliller geç cıkıyor du beklemedim doktor yarın sonuçlar a bakıp vatsap ta n iletişim e geçecek ilaç yazarım dedi bu sorunu yaşayan varmı doktor ne müdahale yaptı