Burada post açmıştım. 2. Hamileligimdi. Bir tane de 3 yaşında oğlum var. 7 haftaliktik pazartesi tahlil sonucu göstermeye gidip kürtaj olmam gerektiğini öğrendim. O an çok zordu. 1 hafta öncesinde keseyi görmüştük iki hafta sonra kalp atışlarını dinleyecektik. Malesef ki tahlil sonucumu göstereceğim gün tekrar ultrasona girdiğimde keseyi göremedi doktorumuz. Hemen kürtaj olman gerekiyor dedi. Tabi biz bir doktorun ağzıyla öyle olmaz diye başka hastaneye gittik. Orda doktor keseyi gördük bir kaç gün takip edeceğiz dedi. Fakat değerlerim hiç yükselmesi Çarşamba günü hemen kürtaj olacaksın dediler. Yatış verildi ve operasyon oldu. O kadar zor 3 gün yaşadım ki. Biliyorum bu ne ki ne acılar yasayanlar var diyenleriniz olacak. Ama bilmiyorum ben sürekli ağlıyorum, aslında bu olay benim patlama noktam oldu. Yaklasik 1 ay önce bayramda memlekete gittik bayram için pat diye ananem vefat etti. Ordan evimize geldik evimiz perişan haldeydi hırsız girmişti tamamen mahvoldum. Yaklaşık 1 hafta sonra da hamile olduğumu öğrendim. Hep dua ettim Allah’ım şükürler olsun şifa gibi geldi. Yoksa ben o hırsız olayının etkisinden çıkamam diye. Tabi o kadar stresi üst üste yaşayınca olanlar oldu. O yüzden dualarınıza ihtiyacım var çok zor bı dönemden geçiyorum 😢🙏🙏