Gozi Kızlar 37+3te erkenden gelmek istedi kızım şimdi 4 gün oldu kucagım da Allah isteyen herkese nasip etsin çok güzel bambaşka bir duyguymuş 🥰 burda aylarca birbirimize destek olduk size hoşcakalın demeden ayrılmak istemedim ❤️
Hazalaskin Gozi sağlıklı mutlu bi ömrü olsun inşallah prensesin inşallah bende yarın sabaha doğurmuş olurum 🥰
Tubaanne1 Gozi Allah bağışlasın 💐 anladığım kadarıyla normal doğum yaptınız sancılar çok mu zor ortalama kaç saat sürdü 😊
Sblglr Gozi benımde 33 haftalık suan normal dogum dedı ama acı esıgım dusukmu bilmiyorum yapabılırmıyım bılmıyom
Gozi Tubaanne1 Evet normal doğum yaptım yaklaşık 12 saat sonra doğurdum epiduralde yaptırdım ama benim için çok zordu epidural de hiç bişey hissetmicem sanıyordum ama öyle olmadı sadece acını hafifletiyormuş sancıları karşılamak felan zordu. Ama bu kişiden kişiye göre değişiyor bence benim acı eşiğim çok düşükmüş doktorda öyle dedi
Aylar Gozi ben irfan beye gidiyordum 2 gün sonra doğumum var hastaneden ayrılmış o yüzden yeni doktor arıyorum