Seymaben 5 gün boyunca kaka yapmazsa kabız olarak sayılıyor yarında yapmazsa doktora götürün ama siz uyarmayın çocuğun poposunu benim büyük oğlum kromik kabızlığı var 6.ayından beri şuan 2.5 yaşında ve gitmediğim götürmediğim doktor kalmadı hepside aynı şekilde 5 gün geçerse kabız sayılıyor dedi kızımda ilk doğduğu zamanlar yapamamıştı 2-3 gün oğlumdan dolayı korkuma götürmüştüm anne sütü alan bebekler 5 gün normal kabul ediliyor ama 5.günün sonunda yapmazsa kabızdıt demek demişti doktor