AslanBebeginAnnesi önce kendi doktoruna danış daha sonra iyi bir dişçiye görün. 2. Trimesterda diş tedavisi yapılabiliyor canım ben de doktoruma sordum, onay verdi. Önce dişçiden yapacağı tedaviyi anlatan bir kağıt aldım onu doktoruma imzalattım sonra dişçiye gittim ve çekti 🙏 dün dişimi çektirdim, bugün detaylı ultrason vardı ve bebeğim gayet sağlıklıydı çok şükür. Gittiğim diş hekimi de diş tedavisi için en güvenli haftalarda olduğumu söyledi. Bence tanıdığa vs değil önce kadın doğum doktorunuza, sonra iyi bir dişçiye sorun. Çekilmezse bile hamileler için verilen ilaçlar oluyor onlardan verir