Cdem21 Cxxxx canım direk doktoruna git bekleme benimde o dönemde oldu progestan ve proluton iğne yaptırdım haftalarca şükür atlatıyorum ama hafife alma hamilelikte her kanamayı risk olarak görüyorlar doktorlar
DemirinAnnesiiii Cxxxx gebelikte her kanama riskli olabiliyor doktorlara göre mutlaka doktoruna git canım. Büyük ihtimalle progestan ve proluton iğne verebilir. 9 ve 14. Haftamda benimde kanamam oldu kullandım geçti
Annesininportakali53 Cxxxx yani kuzum kanamaya bağlı bazen yerlesme kanamasi oluyor pembe renkte ve çok az bir şekilde ama bildiğin kanamada olabilir biz bunu burdan anlayamayız bence doktora görün progestan veya iğne verebilir
Zemzems Cxxxx benim de 5+3 haftalık ken başladı hayla devam ediyor 6+1 günlüğüz herhangi bir sorun yok çok şükür doktorum üstüne görme dedi Kanaman ne şekil de ? İnşallah sağ Salim kucağına alırsın canm