EGF canım öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyüsün bebeğin allah kolaylık versin yaşadığın her zorluk için 💕 Bende bugun rutin kontrole gitmiştik 40+1 olduk nst de sancılarım çıktı açıklık bakıldı 2 cm olmuştu doktor eve git duş al squat yap dinlen uyu 4 saat sonra gel dedi öyle de yaptım tekrar açıklık bakıldı 2,5-3 cm olmuş dedi ama sancıların yetersiz ve düzensiz eve git sancılarını evde bekle hastanede sürünmeni istemiyorum dedi. Öyle yaptık evdeyiz şimdi bekliyoruz acaba nazlı kızım ne zaman gelecek çok bekletmese de hemen gelse bari 🤷🏻♀️