Ayse_Nuryusuf01 Kızlar dişim ağrıyor hamilelikte her hapı kulanma diyorlar ama artık ağrısına dayanamıyorum ne yapabilirim
Gul_Baharr Ayse_Nuryusuf01 hamilelikte sadece parol kullanabilirsin ama bn onu da tavsiye etmiyorum benim de ağrı giriyor arada dayanmak zorunda kalıyorum geçiyor sonra
Ayse_Nuryusuf01 Gul_Baharr ben normalde de ilaç kulanan biri degilim sevmem ama birden bir ağrı girdi çekilecek gibi değil çok sızlıyor ve ağrıyor 11+2 günlüğü hamileyim ilaç kulanmaya da korkuyorum
Gul_Baharr Ayse_Nuryusuf01 karanfil de ağrıyan dişinin üstüne koyabilirsin dayanabilirsen kokusuna sarımsak ta biri önermişti bana ben denedim iyi geldi bende hiç ilaçtan yana değilim
Derya_Kumsal1 Karanfil yağı alın eczaneden mutlaka uyuşturuyor ağrısı geçiyor tabiiki çözüm değil ama bende öyle rahatlıyordu ağrı