Hamileliğin başından beri kendimi normal doğuma hazırladım bebeğimde 30. haftada normal doğum pozisyonunu aldı fakat sancılarım bir türlü gelmedi 39+6 bulduk sancım çok az yalancı sancı olarak oluyor açılmamda 1 cm di ve doktorumda çatının dar olduğunu söyledi daha fazla bekletmek istemedi bebeğin kaka yapma ihtimaline karşı sezeryan oldu hiç kendimi sezeryana odaklamadığım için genel anestezi mi belden uyuşturmalı mı onun kararını vermedim ameliyat odasında karar verdik ve belden uyuşturmalı oldu gerçekte panik yaparım canlı olmaya diyordum ama hiçte öyle değilmiş 15 dakikada bebişim geldi sonradan bayıltıp dikiş atıldı hayırlısı böyleymiş ne diyim kızımı ilk ben gördüm o an çok güzel bir duyguydu ağrılar uyuşturmanın etkisi geçtikçe başladı hareket etmek yürüdükçe hafifledi zaten ara ara ağrı kesici yapılıyor