Busem44 Kızlar odanın içerisine girerken kapı kolu göbek deliğime çarptı hafif acıdı doktora gitsem mi bebeğim tekme atıp oynuyor ama bişey olmuş mudur korktum şuan okaijensiz fln kalmış mıdır allah korsun
Gamzess1 Busem44 Bi kere bana da olmuştu ilk yarım saat çarptığım yer acıdı geçti sonrasında bi çok kez ultrasona girdim bi şey yok çok şükür bebeği suyu koruyo zaten canım sanmıyorum bi şey olacağını
Aslihan-_-95 Busem44 hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle onu koruyan su harici kaç katman var masallah. Hehehe bir ara bende göbeğimi o kadar çok çarpıyordum ki kızımdan özür diliyordum olur öyle şeyler 😁😊