Elifvegul Gözünüz aydın analı babalı büyütün inşallah 🙏🏼 40 haftalık olduk biz de en son 4 kg demişti ve sezaryen önerdi ama ben normali beklemek istediğimi söyledim pazartesiye kadar gelmezse doğumun başlatmasını talep edicem umarım sizin gibi kendiliğinden gelir benim bebişim de 🙏🏼 Ultrasonlar çok yanılıyor çünkü