Hawwa şöyle ben 26 haftada gittim , özele takipliydim normalde , ama gece oldugu için dedim devlet boştur gidiyim bi muayene olayım sonrasında gittim bana dedi ki alttan muayene edicem , 26. Haftada ne alttan muayenesi , her neyse dedim tamam ( bende ebeyim bu arada), neyse çatal vardı önümde ebeye dedim ki örtü falan var mı , dedi çıkar çamaşırını çık işte oraya ne örtüsü istiyosun sen dedi , çekirdek çitlemeye devam etti , afedersin kadınları çatala sıralamışlar damızlık gibi bekliyorlar, biri bağırıyor falan , dedim yok ben muayene olmuyorum aldım eşyalarımı koşa koşa çıktım ordan , özellikle ebeler hayvan muamelesi yapıyorlar , doktorlarıda pratisyen gibi afedersin parmaklamaya yer arıyorlar , yani gitme , çam sakura devlet çok iyi diyorlar illa devlet düşünüyorsan orda yaptır doğumu