Nur79 Kızlar ayrıntılı ultrason girdim bebeğim sol tarafa, boynuna doğru biraz yatıkmış doktor düzelebilir dedi ileri haftalarda çok korkuyorum. Sizdede öyle oldumu bana yardımcı olun lütfen sizdede oldu mu hiç
Nill2 Nur79 Bilgim yok üstte kalsın. Ama içinizi ferah tutun olmadı başka bir doktora daha gösterin. Yoktur bişeyi Allah ın izniyle
Nill2 Nur79 Korkmayınn belki pozisyonundan öyleydi. Yinede başka doktor görmeden endişe etmeyin hiç. Sağlıkla kucağınıza alın inşallahhh. En güzel dua annenin duasıdır sizde edin bol bol. Ve kötü düşünmeyinn. Hem düzelebilir demiş. Umutsuzluk yok.