sdymtl braun kulaktan ateş ölçerlerini tavsiye ederim ,ben braun aldım ablamda ilk çoçuğunda aldı 10 yıl önce hala kullanıyor hemde doğru ölçüyor .Diğer markalar bence yanından bile geçemez hele temassız kesinlikle almayın yenidpğan için iyi değil kızılötesi ile ölçüyor çünkü bütçenize göre braun inceleyin derim