Merveofs valla hamile olduğumu iyice hissetmeye başladım bu haftalarda, geceleri yatamıyorum, en ufak sese uyanıyorum, zaten kollarım uyuşuyor üzerine yattığım için, sürekli tuvalete kalkıyorum, hamile yastığı denedim işe yaramadı bi rahat pozisyon bulamadım, nefes darlığım da başladı akşamları ancak açık havada rahat edebiliyorum 😓 Sıcaklar zaten felaket, bu yaz nasıl geçecek hiç bilmiyorum..🤷🏻♀️ Yalancı sancılarım var, arada karnım sertleşip toplanıyor doktorum günde birkaç kez olmasının normal olduğunu söylüyor..Bi de sabah ilk yere bastığımda ayaklarımın altı çok ağrıyor 😣 kendim toplamda 8 kilo aldım daha fazla almamak için dikkat etmeye çalışıyorum..bebeğimse haftasına göre 1.5 hafta önden gidiyor..