Gecem1 32nin içindeyim bende yemek yediğim zaman çok fazla nefes alamama yaşıyorum ve halsiz oluyorum aynı şekilde kalbim de çok hızlı çarpıyor ama ne zaman ki biraz yendiğim şeyler erisin o zaman rahatlıyorum belki sizde de öyle oluyordur dikkat edin bu duruma ❤️