Gozde5 Bnde ilk zamanlar içemiyordum ama o zaman havalarda soguktu insanın su içesi gelmiyordu bile ama smdi havalarda ısınıyor bol bol içmen lazım bebek için cok önemli enfeksiyon olma riskinde azalıyor su sayesinde. Doktorum bana günlük 3 litre iç demişti o haftalarda. İçmeye çalışmalısın