Ayseee94 Bende adet tarihine gore 6+6 yim ama dün kontrolde duyamadık doktor haftaya gelin tekrar ddi endişelenmiştim normal değil mi ? Geç döllenmeye bağlı olabilir dedi.
GoncAli Dün 6+5 günlük gittim kontrole. Doktorum kalbi duydu ama ritmini beğenmedi. Bana kan sulandırıcı iğne verdi karnımdan yapıyorum. Haftaya tekrar gel deri. Ama aç gel deri müdahale etmem gerekebilir dedi. Kalp durmuşsa kürtaj yapacak. Moralim cok bozuldu. İnşallah duyarız. Sizlerden böyle 8. Hafta falan duyduk kelimelerini duyunca cok sevindim. Bu arada son adetim 29 temmuz. Bugun tam 6+6 oldum. Rabbim saglıkla kycagimiza almayı nasip etsin.
Sevdagkm GoncAli ins duyarsin canim rabbim size bagislasin bebeginizi tek bor doktorami gorundun ilk defa duydum kalp ritmi az dye gobekten igneyi
Ayseee94 GoncAli bende seninle aynı haftayim kalbini duyamadım haftaya tekrar gidicem insallah sağlıkla aliriz kucagimiza bebeklerimizi
denizefe canm kan sulandırıcı bnede kullanıyrm ılk bebegımdede kullandım bndada kullanıyrm progestanda kullanıyrm ıbbın butun nımetlerınden yararlanıyorum dıyebılırım sana cnku ıkı dusugum var doktorlar rıske atmak ıstemıyr
Aycan16 GoncAli valla bende duyamadım kürtaj dediler :( sonra başka bir doktor beklememi söyledi en son randevuda pıt pıt bişey atıyor kalp atışı olabilir dedi :( çarşamba günü tekrar randevum inşallah kalp atışını duyabilirim :(
ElifAbr Ayseee94 4.haftamda hamile olduğumu 6.haftada hiç beklemezken kalp atışlarını duyduk 🙏🏻 Çünkü genelde 7.haftadan itibaren duyulur deniyordu.