zeynnn5441 Benim kızım da öyleydi hassas hala da cildi. Uni baby yenidoğan almıştım ıslak medil olarak ama poposuna Hiç ıslak mendil kullanmadım doğumdan itibaren pamuğu ılık suyla ıslatıp sildim. Sıcak bi yerde yaşıyodum o yüzden kaka yaptığında ya poposunu yıkıyodum ya da yukarı çıktıysa banyo yaptırıyodum. Asitli bi şey yediğimde domates portakal falan bi sonraki kakasında mutlaka poposu kızarıyodu bi de diş dönemlerinde aşırı pişik oluyodu o tarz bi şey de olmuş olabilir sizde de. Islak mendildense bence kesinlikle pamuk kullanın pişik kremi şans işi hangisi fayda verir belli olmuyo doktora sormak en iyisi bence. Bi de siz de yediklerinize dikkat edin o zaman daha çabuk geçiyo