Annesi-M kesinlikle doktorunuz uygun görüyorsa yaptır diyorsa yaptırılması gerekiyor şekeriniz var ise erken doğum anne karnında ve doğar doğmaz ani sebepsiz ölümler şeker yüzünden oluyormuş ne kadar şeker tuketmezsen tüketme bunun küp,toz şekerle alakası yok yediğiniz meyvelerde bile şeker var bilmeden yiyoruz ilk iki gebeliğimde yaptırdım çıkmadı şimdi 3.gebeligim yaptırdım şeker çıktı bebeğim 10 gün ileride şeker yüzünden 3 hafta ve üzeri riskliymiş şu anda diyetteyim bebeğim haftasına yaklaşsin veya 10 günü geçmesin diye uğraşıyorum
Erken doğum riskine karşı da fitil ve geciktirici igne vuruluyorum daha 25.haftamdayim yaptırın bebeğiniz kendiniz için boşverin burada yaptırmayın ben yaptırmıyorum diyenleri doktordan daha iyi bilecek halleri yok.