Merhaba güzel anne adayları sizlere bir sorum olacak ben şuan 5+3 günlük hamileyim daha yeni :) şimdi size bir sorum olacak. Doğum yapmış olanlar belki daha iyi bilir. Bebeğin zayıf doğmaması için ne yemem gerekiyor. Elimden geldiğince faydalı şeyler yemeye çalışıyorum şuan tabikide çok erken bunun için ama Rabb im nasip kısmet eder izin verirse ve tamamını erdirirse inşallah, bir kaç ay sonra bunun için bazı çabalar olacak. Ben zayıf bir anne adayıyım kilom 43. Şimdi zayıf bebek doğursan “anası zayıf ondan öyle oldu” derler. Birde ben gurbetteyim eşimin ailesiyle çok güzel anlaşıyoruz ama zayıf Olduğum için şimdi bebekte zayıf doğsa söylenecek sözleri tahmin etmem zor değil 😁kimisi zayıf anneler daha kilolu bebek doğuruyo Diyor. Deneyimli annelerden bilgi almak istiyorum o yüzden. Tabiki en başta sağlık hepimizib evlatları sağ sağlim inşallah doğsun kucağımıza alalım. Yüce Rabb im yardımcımız olsun. Ama ben ne yazikki söylenen sözlere kafamı çok takıyorum.