Semanurclskn Hamileliğin başından sonuna manisa şehir hastanesine gittim Serdar bey çok ilgiliydi her konuda detaylıca bilgilendiriyodu, planlı sezeryandı benimki sabah 9 gibi dogumhaneye girdim hemen hazırlayıp ameliyathaneye götürdüler başımda bi hemşire bekliyodu sürekli muhabbet ettik, sakinleştirdi sağolsun. Anestezi uzmanı, doğum doktorum, çocuk doktoru ve ayrıyetten 2 tane daha hemşire vardı ameliyathanede. Bebeği yukardan gösterip hemen giydirmeye kabinine götürdüler. 9.45 gibi ameliyathanede işim bitti ayıltma odasında bekledim biraz sonra stajyer hemşire eşliğinde odama çıkarıldım. Sonra ebenin biri geldi bilgilendirme vs. Doktor 2 3 kez geldi zaten gaz durumunu falan sordu. Odalar tek kişilik resmen otel odası gibi rahatsız edende olmadı 😊 ertesi gün öğlende taburcu oldum çok çabuk ayaklandım. Genel olarak çok iyi bebeğime de iyi davranmışlar topuk kanı vs. Hep annem götürdü, bi kere ben götürcektm hemşire sen yat dinlen refakatçin götürsün dedi öyle yani.