Gulayekin Kızlar ellerim ayaklarım bileklerim çok şişiyor ne yiyip ne yememeliyim yürüyüşte düzenli yapamıyorum yaptığımda daha çok ödem oluyor normal mi ?(25 haftalık hamileyim)😕
Burcutf Gulayekin tansiyonunuzu ölçüyor musunuz? Öncelikle odemin tansiyon kaynaklı olup olmadığını tespit edin. Sonrasında tuzlu yagli hamur içi tatlı givi karbonhidrat ağırlıklı yemekleri azaltın protein ağırlıklı beslenin. B şu tüketin geçmiş olsun
Acemianneee08 Gulayekin öncelikle tansiyon takibi yapmanızı öneririm. Tuzlu yağlı hamurişerini bırakmanız lazm . Birde bol su içmek lazm. Yapabilirseniz yürüyüşte yapmaya çalışın
betulcatal Gulayekin bol bol su içmeye çalış tuzu az tükettiğin gibi şekeri de az tüketmen gerekir hamur işi gibi şeyleri azaltman lazım mesela bende beyaz ekmek ödem yapıyor bazı besinleri vücudun istemiyor olabilir
Gulayekin Burcutf tansiyonum normal çıkıyor, tuzlu çok yemiyorum ama tatlıyı biraz fazla yedim galiba birde sabit 2 saat ayakta bekledim hastanede ondan sonra böyle oldum 😕
GriMavi Cinarsaitinannesi bende su içiyorum tansiyonum da hergün bakyorum gayet iyi olması gereken seklinde tuzluda yemiyorum Ama ayaklarım bacaklarım balon gibi oldu Haftadayım
Acemianneee08 minisinannesiiii yüksek olması ödem yapar canım . Tuzuda sıfırlayın oda çok fazla ödem yapar turşu kavanoz ürünleri tüketmeyin
minisinannesiiii Acemianneee08 tuzu cok az kullanırım tansiyonumda hep düşük ama ödem oluyo ya anlamadım
Sevensevilen minisinannesiiii benim tansiyonum da hep düşük . Aile hekimim vücudun düşük tansiyona alışkın olduğu için yüksek tansiyon ağır gelebilir. İleride baş ağrısı , vücudun ödem toplaması gibi durumlarla karşılaşırsan uzman doktora görünmelisin dedi
Acemianneee08 minisinannesiiii tansiyonunuxu düzenli talip edin tuzu azaltın derim. Benmde normalde tansiyon problemim yok ama gebelikte 20. Hafta sonrası çıkmaya başladı tuzu sıfırladıktan sonra düzeldi 34. Haftadaym çok şükür ödemin yok bol su içiyorum ve elimden geldiğince yürüyorum
Vicibici Gulayekin öncelikle bol su ama sudan önce tuz tüketimi minimum olmalı. Gün içinde ödem atıcı salatalık, karpuz, yeşillik tarzında beslenmelisin. Şeker,karbonhidrat ve paketli gıda tüketimini en aza indirmek. Uzun süre ayakta kalmamak lazım ☺️
Hafize27 36 haftadayım balon gibi ayaklarım oglumu okula almaya gidiyorum yarım saat yürüyorum cogunlukla ayaktayım ondan sanırım tansiyonum normal cıkıyor pzt ebeye sorcam tuzuda cok az tüketiyorum ama yinede şişiyor