Ozlemyeni bence korkulacak hiç bir şey yok. İlk doğumu 18 yaşımda yapmama rağmen korku olmamıştı. Sonrası çok daha rahattı. En azından kimseye muhtaç olmadan çocuğumu kucağıma alıp bakabildim. İlla normal olsun demiyorum. Ona bebek karar veriyo zaten. Ama bi sıkıntı olmadığı sürece normali düşünmenizi öneririm. Bilinçlenirsen çok daha rahat olur