Bende kullaniyorum 25 haftanın içindeyim. Yüksek tansiyondan dolayı kullanıyorum. 23.haftada başladım. Eltim hemşire ilk 3 gün ona vurdurdum.koldan vurdu. Hafif bı iğnenin yakması oldu sonra hissetmedim. Kendim göbekten vurmaya çalıştım ama canımı çok yaktı. Eşim kolumu şişiriyor elini orda tutuyor bende onun elinden destek alıp kendim vuruyorum. Ben iğneyi dolapta bekletip vuruyorum o zaman yakması az oluyor. İki üç gün dışarda duruyorken vurdum cok yaktı. Soğuk enjekte edince heralde daha az yakıyor. Kendinizi deneyin ben mesela asla göbekten vuramam çok zor girdi ve canımı yaktı
.koldan daha rahat ettim. İgneyi hissetmiyorsunuz emin olun. Ben igne görünce kötü olan insanım.