Bebisinannesi01 çocuk evde sanırım tek başına ve evde yaptığı tek aktivite ekranla ilişki kurmak. Bu nedenle doğal olarak yeni bir şey bulduğunda onunla ilgilenecek veya yeni insan gördüğünde tanımaya çalışacak. Kesinlikle doktor görsün elbette, ama çocuk artık tek başına kalmasın mesela bir yüzme kursu, kreş gibi hareketli zaman geçireceği bir yerde dursun. Yazık günah.