elfkara Kızlar selam doktoruma danıştim ve korse kullanabilirsin dedi owli markasinin en çok gerçi edilen ürünü olmuş fakat başka öneriniz var mı ne kadar kullanmam gerekiyor bilgi verirmisiniz
2bebe1gebe Deletedmom623737 korse ne güzel ince gösteriyor belinizi tam istediğim şekil ama acaba sezaryan mı yaptınız ve kaç beden aldınız kaç kiloyla şuan çok almayı düşündüm ama daha 29+2 haftalığım 64üm şuanlık😂kaç kiloya hangi beden almalıyım diye düşündüm
Deletedmom623737 goldumsu ben 2 ay sonra başladım canım 6 haftadan önce önerilmiyor korse ona göre kullanırsın
elfkara Simdi almayin dogumdan sonra alin cunku ben 64 ile hamile kalip 83 ile dogum yapıp 1 hafta da 10kg verdim su an almadim bile korse cunku hizli veriyosunuz kilo 2bebe1gebe
Deletedmom623737 2bebe1gebe benim belim normal de de ince hamilelikte ben hiç bel bölgesinden kg almadım sadece top gibi karnım vardı 😅 hatta korseni üst tarafı bol gelmeye başladı alt göbeğim var sadece benim sezeryan göbeği oda 😅
Deletedmom623737 2bebe1gebe şuan almayın ben 2 ay sonra aldım sezeryan dogum yaptım. tüm ödemi hamilelikte aldığım kiloyu verdim alt göbek kaldı onun için aldım
2bebe1gebe elfkara bundan önce 2 doğum yaptım 😂hızlı veremedim hatta hiç veremiyorum ama inşallah bu sefer veririm