merllllclk travel sistem bir bebek arabası arıyorsanız stokkeyi sonuna kadar öneririm xplory modelini kullanıyorum 7 aydır ağır vs dediler ama gayet kullanışlı ağır da gelmedi. Güvenlik kilidi de aşırı derece güvenli bir kere bile tam oturmadığını ya da bir aksilik çıktığını görmedim diğer marka araba kullananlar da duydum arkadaşlarım da cybex falan kullanıyorlar 2 tanesi söylemişti oturtamadım kilidi diye. Onun için son derece önerebilirim stokkeyi prego hakkında bir bilgim yok mama sandalyesini almayı düşünüyorum 😂