anneoluyorum25 Kızlar merhaba. Canım köfte çekince sözde güvenilir bir yerden köfte söylemiştik. Yemeden önce kestim baktım ki pembe. Köfteleri minik minik bölüp tavada kendimde biraz pişirdim iç kısımlarını pişirmeye calıstım. Yerken yine içlerini açıp baktım pembelik yoktu ama çok pişmemiş gibiyi geldi zaten 3-4 parça yedim geri kalanını bıraktım. Yinede hala içim rahat değil. Umarım birşey olmaz Allah korusun.
2koftemom anneoluyorum25 trendyoldan köfteci Yusufun köftesi istiyorum bende ama.cig kendim pişiriyorum yüksek ateşte tava ısınıyor azıcık yag sonra sonuna kadar kısıyorum altını köfteyi koyuyorum 5 dkta pişiyor içi pişmiyyor sanıyoruz bende senin gibi hep ikiye böler bide ötekinde pisisiriidim kupkuru olurdu bazen de içinde pul biber varsa o görünüyor şimdi hem yumuşak hemde yanmadan pişiriyorm birde bu hamileligimde.cok köfte istiyor cnm.ruyamma bile giriyor🤣🤣🤣
anneoluyorum25 Yemek yerken yine hafif pembe bir köfte gördüm zaten ondan sonra kestim yemeyi. Genelde yediklerimin çoğunu ikiye ayırıp baktım. Ama kimisinin içi çok pişmemiş olabilir pembelik geçse de. Bir daha dışarıdan büyük konusmuyorumda aman aman. Kafama çok takıyorum. :(
sulesaniyar anneoluyorum25 İnan yeri geldim salamını da yedim sucuğunu da yedim, canımın çektiği her şeyden yedim, bu kadar kafana takıpta hiç dert etme kendine sakınma, tabi ki dikkatli olmamız gereken şeyler var ama hamileliğinde tadını çıkarabilelim ❤️
anneoluyorum25 sulesaniyar Doğru diyorsun canım işte ben biraz böyle takıntılıyım e dışarıdan neden yedin dersen daha önce bu yerin mekanında yemiştim çok güzel pişmişti. Eve de aynı şekil gelir sandım. Çok teşekkürler.
anneoluyorum25 2koftemom Orayı denemedim hiç :) zaten buda son olacak gibi 😅 Benimde canım istedi. İyi kiböldüm ikiye. Yedikten sonra görmüş olsaydım eminim daha büyük psikolojik daralırdım elimde olmadan. En iyisi kendin yap kendin pişir.