Ben olmuştum 2020 de dili çok süslü ama benim düşük tehlikem vardı aradılar hemşireler ordan emir verdi söyle böyle yapın diye ve beni devlete yolladılar doktor gelmedi diye zaten google’den yorumlarına bak bı kadının bebeğinin bı durumuna sebep olmuş gelipte ilgilenmemiş bile ben 10 haftalık doktor degistirmistim