nilsmomy https://resimyukle.io/r/BL26IKkvnM https://resimyukle.io/r/RTQETlmU1p Normalde 11+6 ama ultrasonda 12+2 çıktık. Doktor geçen hafta erkeğe benziyor demişti bu hafta baktı ve çıkıntısı büyümemiş kızda olabilir 1 ay sonra kesinleştirelim dedi. Sizce cinsiyet nediiir ❤️
Esrcm Nzfdzg37 çıkıntı var gibi ama kordon tam bacak arasında erkek diyemem çok küçük dedi erkek diyemiyorum dedi
nilsmomy Ceycey22 hayırlısı olsun inşallah benimde gönlümden geçen kız ama tabi ki sağlıklı olsunlar önemli olan😍