Mhulya011 Küçükken sırtıma bir odun parçası gelmişti. Omurga kemiğine o zaman dan beri cok ayakkta durduğum da ağrı yapıyor. Hali ile hamilelikte üstüne bal şeker oluyor daha fena oluyor sürekli de ayaktayım napcam bilmiyorum 🤷♀️ 😣😣
Kubraa5353 Mhulya011 benim sırtıma herhangi bir şey gelmedi ama tam omurgamın altı sağ taraf kopuyor resmen. Ağrısından uyuyamıyorum. 35+2 yim. Son zamanda boğaz enfeksiyonu oldum. Krize girer gibi öksürüyorum. Ondan mı oldu o ağrı bilmiyorum. Ama bu ağrıyla doğuma gidemem o derece.