cansualisa Kızlar daha başlamayan var mı bebeğimi göremedim kese görüldü sadece siz kaç haftalıkken başladınız? Geç mi kaldım Folidoce nasıl kilo yapıyor mu memnun musunuz?
Sehrbnon12 cansualisa ben 5 haftalıkken keseleri gördüğüm an başlattı doktorum ve 13 haftadayım kesti vitamin verdi suan folik asit yerine
Hifaelif cansualisa Ben ilk bebeğim de folidoce kullandım şimdi doktorum folactive verdi eczaneye sordum bu daha iyi daha fazla vitamin var demişti
selinkndmr00 cansualisa cansualisa Bende şuan 6+4üm , 5 haftalıkken öğrenmiştik direkt başlatmıştı dr um bence beklemeden başlayın normalde hamile kalmadan 3 ay önceden başlatıyorlarmış
TeoMom cansualisa Bence başlayın keseyi görmeyi beklemeyin ben hamile kalmadan 1.5 ay önce içmeye başlamıştım şimdi 12 haftalık olduk doktor folik asiti bıraktırdık multivitamine geçtik