Ya ben de var hatta şu anda da var, bugün de biraz temizlik yaptım squad yaptım bayağı hareketliydim ağrım ve kasılmam da oldu 39+4üm sizce doğum başlangıcı mı? Ve gün içinde sık sık adet sancısı gibi ağır sancı çektim şu anda da var hafiften heyecanlıyım valla 😅