Larakaya böyle bişey neden yapasınız ki, çok gereksiz olur reflü yatağı belli bir açıyla duruyor ve yüksek bir şey, babynetin içinde onu napacaksınız o da yatak ikisi de yatak, babynest içi düz kenarları olan sadece, ben beşiğinde, koltukta, yerde reflü yatağını kullanacağım sorunsuz , zaten kendisi hareketlenmeye başladığı zaman kullanılmıyor.