Ozgeyuce46 Embriyo transfer sonrası 11.gün oldu gebelik test yaptım silik çıktı normal gibi oldu siz böyle yaşayan varmı resmi nerede koyacam bilmiyorum umarım.
Bebekdelisi Ozgeyuce46 olur ama beklemeyın en azından bılırsınız benım Bugün 11. gün 9 da yaptık test 11 yaptık test bugun
Ozgeyuce46 Bebekdelisi herşey için teşekkür ederim şuan hamileyim Allah evlatlarınız kabul eder inşallah
Bebekdelisi Ozgeyuce46 Allah razı olsun canım cok sevındım nerde boyle bebek isteyen anne gorsem içten dua ederim cok cekım cok geçtim o yollarda saglıkla gelsn