Geçnliğimden beri delik aşağısında çizgim vardı soluktu ama görünüyordu hamileyim şimdi koyulaştı ve deliğin üzerinden göğsüme doğru da devam etti doğumdan sonra soluklaşıyormuş tekrar neyseki henüz çatlak başlamadı ama son ay korkuyorum çatlarım kesin bir anda :/