Pemberuya Kızlar fitili kullananlariniza bir sorum varda ben şuan kullanıyorum ve sağ kasıkta bazen aniden batma gibi mi desem o tarz bir ağrım oluyor acaba bundan dolayı mıdır Enfeksiyon geçmiş dedi Dr ama idrarda kan gözüküyor yine de kullan dedi yazdı🤷
Rabiakltk5 Pemberuya bende beklim burda kasıklarım ağrıyo vajinam özellikle sanki tekrardan adet olcakmışım gibi daha 3 gün oldu biteli enfeksiyondan şüpheleniyorum önerileriniz varsa yazarmısınız enfeksiyon için
Pemberuya Rabiakltk5 ben böğürtlen kökü kaynatıp içtim ondan sonra geçti enfeksiyonum bir idrar tahlili verin isterseniz varsa o şekilde kullanabilirsiniz ama hamile değilseniz öneririm