Kızlar düne kadar bebeğimin hareketleri çok iyiydi ama bugün normale göre daha az hareketli, yani dokununca tepki falan veriyor ama dün ki kadar her zaman ki gibi hareketleri yok. Doğum kanalına girdiğinde hareketleri yavaşlar diye duymuştum. Olabilir mi? Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu hiç?