Aayyssnn 34+4 haftalık hamileyim sancım çok arttı. Geçmiyor. Acile mi gitmem gerekiyor doktora onlar mı bilgi veriyor ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz
Irem88- Aayyssnn takibinde olduğun doktorun varsa ulaş bilgi ver takibinde olduğun hastanenin aciline git onlar doktorla iletişime geçerler. Eğer ki devlette takipteysen herhangi bi hastanenin aciline git inşallah iyi haberler alırsınız