Kızlar merhaba
16 haftalık gebeyim. Bu aralar kasıklarımdan bacaklarıma doğru ve belimde ağrılarım başladı. Yaşayanınız var mı??
Ve de Karnımda bebeğin hareketini hissediyor gibiyim ama saniyelik. Bu sizce mümkün mü ??
Deneyimli anneler yorumlarınıza ihtiyacım var 🙏🏼