Gulsumdamla Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim herşey güzeldi çok şükür 20+2 de göründüm ve bebek plasentası önde olduğu için 2 4 haftaya hissedersin dedi doktorum. Peki plasenta önde olunca bir zararı var mı