Merhaba kızlar 🌸
Nasılsınız 💖
Benim size bir sorum olacak.
İlk hamileliğim de olduğu gibi bu hamileliğimde de burun kanaması yaşıyorum. İlk hamileliğim de son haftalarımda olmuştu ama bunda hamile kaldığımdan beri burnum kanıyor. 17+6 günlüğüz bu arada. İlk başlarda 1 haftada bir, 2 haftada bir olurken bu aralar sık olmaya başladı. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?
Doktor randevuma daha var gidince sorcam. Birde sizlere sormak istedim.