seda2209 Sevgiiss gaz falan değil benmki de 17+5 falanken başladı pıt pıt diye. Uzaninca oluyordu ve 18 olduk gece çok şiddetli hissettim bir defa emin oldum bebek olduğuna. 😂
seda2209 Sevgiiss maalesef düzenli olmuyor ama korkacak bir şey yok düzene girmesi zaman alırmış daha çok küçük diye ara ara belli edermiş kendisini:)
yaasemin Sevgiiss benim de bugün oldu 13+6 sizinkine göre çok küçük ama balon patlıyor su sesi geliyor tuaf bisey 🙄😅