Birkuzucukbeklerken Nskyhn kuzum denemeden alma bence ben kizimda prima kullandım pisik oldu kizim her bez her bebege olmuyor sonra molfix e geçtim cok memnunum zaten bezleri bebegin kilosuna gore alıyorsun
Miracinannesi_52 Nskyhn bence o kadar biriktirme şimdiden çocuk doğduktan sonra bezin iyi gelip gelmediğine bak bebeğine çünkü bazı bezler bebeğe yaramıyor eğer sıkıntı olmazsa o zaman stok yaparsın canım
Miracinannesi_52 Nskyhn maalesef yapacak birşey yok valla herşeye geliyor zam ama elinde kalmasından iyidir