Kubraonurdmr Haftadayim kizlar plasenta biraz aşağıdaymis ama doktorum şuan normal daha erken yukarı çıkar 28 haftadan sonrası önemli dedi. Başına böyle birşey gelen varmı acaba merak ettim ☺️
tazebiranne_hg04 Kubraonurdmr benimde öyleydi hatta durumum daha riskliydi kanamalarım olmuştu rahim büyüdükçe yukarı çıktı merak etme
Bhr21 Evet canım benim de 20. Haftamda böyle söyledi doktorum 30. Haftalar da düzeldi hatta kiminin doğum sancısı başlarken bile duzelebiliyormus
Ezginur35 Kan sulandırıcı kullanıyor musunuz ? Ben kullanıyorum.33. Haftamdayım ve aşağıda. Bir an da gelirse durmazsa diye korkuyorum hastaneye gidene kadar