cylnacelya35 çünkü riskleri çok fazla. Herşeyin çok yolunda gitmesi ve takip edilmesi gerek hamilelik boyunca. O kadar hastayı devlet hastanesinde takip etmek mümkün değil. Eğer böyle uygulama olsa sayı çok olur, doğal olarak olumsuz sonuçlanan da çok olur.
Bazı doktorlar özelde kabul ediyor, herşey pozitif ise vajinal doğum yaptırıyor. Ama siz bütün riskleri kabul etmiş oluyorsunuz. Burda daha önce yapanlar var