minikkusummm Bence cokta kullanışlı degil. 1 ay içeridinde. 1’er 2’şertane dökuluyor. Kötu duruyor. Bana kalırsa yaptırma derim. Kendi kirpigin çoook zarar görüyor hem dökuluyor hem kırılıyor bn çok pişman oldum. Sonrasında lifting yaptırdım onunda agzı gözu bi yana Dagıldı. Yani anlıcan kendı kirpigimden oldum😏